top of page

OMTALEKAMPANJER

I APP

Be appbrukere om kundeomtale - og kun positive omtaler

publiseres online

​

Aktiver triggere når push-varsling

sendes til kunden

Bestem hvor omtalen publiseres: 

Facebook, Google, Yelp og Tripadvisor 

Negative kundeomtaler sendes til din e-post 

Analyseverktøy over omtalekampanjer

Hva betyr omdømme for forbrukere

8/10

av forbrukere undersøker online omtale om produkter de er interessert i 

88%

av forbrukere stoler på online vurderinger som sine personlige anbefalinger

39%

av forbrukere vil anmelde dårlig kundeopplevelse på omtalenettsider 

Slik fungerer omtalekampanjen

1

Kunde mottar varsling
etter handling i app

 

matlykke-pushvarsling.png

TRIGGER

2

 Misfornøyd kunde omdirigeres til innsendingsskjema

STYRING

3

FEEDBACK

Fornøyd kunde velger nettsted der omtalen publiseres 

Ha kontroll med online styring 

OVERVÅK KUNDE-

OMTALER

Dynamisk analyseverktøy for din omtalekampanje

Se antall sendte triggere 

Se antall kundeomtaler

Responsrate 

Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan kampanjen gi positive omtaler?

Vi kan ikke garantere at en kunde ikke vil skrive en negativ vurdering. Derfor spørr vi kunden på forhånd om å velge mellom et smile eller trist ansiktsikon.

​

Glade kunder blir henvist til å velge nettsted for å publisere omtalen. Misfornøyde kunder blir omdirigert til et innsendingsskjema som sendes direkte til din epost. 

Kan vurderinger og rangeringer hjelpe søkeresultatet i Google?

Selv om Google ikke gir detaljer om lokal algoritme for lokale søk, blir antall vurderinger og gjennomsnittlig vurderinger vist i søkeresultatene.

Hvor mange ganger kan en kunde skrive en omtale?

Vi oppfordrer kunden til å skrive kun en omtale (for hver av dine avdelinger hvis du har flere steder).

Hva menes med ‘triggere’?

Triggere er hendelser og handlinger vi bruker til å starte en forespørsel om kundeomtale. Følgende triggere kan brukes:

​

  • Belønning - ber om omtale etter at kunden har innløst en bonus i appen

​

  • Nettbutikk - ber om omtale etter at kunden har foretatt et kjøp i appen

​

  • Matbestilling - ber om omtale etter at kunden har bestilt mat i appen

​

  • Bruk - ber om omtale etter at kunden har engasjert seg i appen etter bestemt antall ganger

Hvilke nettsider kan jeg aktivere for kundeomtaler?

Du kan invitere kundene dine til å vurdere deg på en eller flere av følgende steder:

 

  • Google 

  • Facebook 

  • Yelp

  • Tripadvisor 

Hva om en kunde ikke skriver en omtale?

Vi kan ikke forplikte en kunde til å skrive en omtale. Kunden vil motta regelmessige push-varslinger til vedkommende skriver en omtale. 

Hvor lenge varer omtalekampanjen?

Du bestemmer hvor lenge omtalekampanjen skal være aktiv. Vi anbefaler å ha den aktiv i 2 eller 3 måneder for å oppnå best mulig resultat. 

Må jeg betale for omtalekampanjen?

Ja. Omtalekampanjen koster NOK 990,- per måned.  

Må jeg betale tillegg for flere avdelinger?

Nei. Du kan aktivere flere avdelinger i den samme omtalekampanjen. 

Hvordan aktiverer jeg omtalekampanjen?

Ring 23 62 30 10 eller send inn kontaktskjemaet nedenfor for å bli kontaktet av en kunderådgiver.

​

Du må abonnere på en av våre appløsninger for at omtalekampanjen kan aktiveres.

​

Se priser her:

​

Ta bedriften din til nye digitale høyder med 

velprøvd teknologi utviklet av 

bottom of page