© 2019. Alle rettigheter reservert APP2FIRM LTD med CR-nummer HE-232657. All kopiering er forbudt.

Hvordan kan kampanjen gi positive omtaler?

Vi kan ikke garantere at en kunde ikke vil skrive en negativ vurdering. Derfor spørr vi kunden på forhånd om å velge mellom et smile eller trist ansiktsikon.

Glade kunder blir henvist til å velge nettsted for å publisere omtalen. Misfornøyde kunder blir omdirigert til et innsendingsskjema som sendes direkte til din epost. 

Kan vurderinger og rangeringer hjelpe søkeresultatet i Google?

Selv om Google ikke gir detaljer om lokal algoritme for lokale søk, blir antall vurderinger og gjennomsnittlig vurderinger vist i søkeresultatene.

Hvor mange ganger kan en kunde skrive en omtale?

Vi oppfordrer kunden til å skrive kun en omtale (for hver av dine avdelinger hvis du har flere steder).

Hva menes med ‘triggere’?

Triggere er hendelser og handlinger vi bruker til å starte en forespørsel om kundeomtale. Følgende triggere kan brukes:

  • Belønning - ber om omtale etter at kunden har innløst en bonus i appen

  • Nettbutikk - ber om omtale etter at kunden har foretatt et kjøp i appen

  • Matbestilling - ber om omtale etter at kunden har bestilt mat i appen

  • Bruk - ber om omtale etter at kunden har engasjert seg i appen etter bestemt antall ganger

Hvilke nettsider kan jeg aktivere for kundeomtaler?

Du kan invitere kundene dine til å vurdere deg på en eller flere av følgende steder:

 

  • Google 

  • Facebook 

  • Yelp

  • Tripadvisor 

Hva om en kunde ikke skriver en omtale?

Vi kan ikke forplikte en kunde til å skrive en omtale. Kunden vil motta regelmessige push-varslinger til vedkommende skriver en omtale. 

Hvor lenge varer omtalekampanjen?

Du bestemmer hvor lenge omtalekampanjen skal være aktiv. Vi anbefaler å ha den aktiv i 2 eller 3 måneder for å oppnå best mulig resultat. 

Må jeg betale for omtalekampanjen?

Ja. Omtalekampanjen koster NOK 990,- per måned.  

Må jeg betale tillegg for flere avdelinger?

Nei. Du kan aktivere flere avdelinger i den samme omtalekampanjen. 

Hvordan aktiverer jeg omtalekampanjen?

Ring 23 62 30 10 eller send inn kontaktskjemaet nedenfor for å bli kontaktet av en kunderådgiver.

Du må abonnere på en av våre appløsninger for at omtalekampanjen kan aktiveres.

Se priser her:

Ta bedriften din til nye digitale høyder med 

velprøvd teknologi utviklet av